בצע.י את הניקוי בכל זמן ומקום שנוח לך.
באפשרותך לשים מוזיקה שקטה (בספר 'לאפשר לניסים להתרחש באמצעות הו'אופונופונו' יש לינק לעמוד עם כמה קטעי מוסיקה לשימושך).
קח/י מספר נשימות עמוקות ברכות.
פני/פנה אל הישות האלוהית שבך, שמכירה כל תו בנשמתך, ובקש/י ממנה בקול רך או בלב:
"ישות אלוהית יקרה,
אני פונה אלייך, בענווה, חמלה ואהבה לעצמי ולאחרים,
אנא אתרי את כל הזיכרונות המייצרים ומשחזרים בי את ההרגל לחכות שמשהו חיצוני ישתנה כדי שיהיה לי שקט.
אתרי את כל המקומות שבהם אני מאמינה
שאני אוכל לנשום רק כשהמצב יסתדר,
כשמישהו יבין, כשמשהו יקרה,
כשאקבל תשובה, או כשהמציאות סוף סוף תירגע.
אנא נקי מתוכי את התלות, הדריכות, הדאגה וההמתנה,
ואפשרי לי לשוב אל מצב האפס.
אני מצטערת, בבקשה סלחי לי,
תודה לך, אני אוהבת אותך.
אני מבינה שהמידע והזכרונות הללו קיימים בתוכי. אני מצטער/ת על מה שבי שיצר אותם.
בבקשה, סילחי לי על מה שבי שיצר את המידע והזכרונות הללו.
תודה לך על שהעלית את הזכרונות האלו עכשיו בחיי בכדי שאוכל לנקות אותם מתוכי לתמיד.
אני אוהבת אותך.
אני מצטערת. בבקשה, סילחי לי. תודה לך. אני אוהבת אותך.
אני מצטערת. בבקשה, סילחי לי. תודה לך. אני אוהבת אותך.
אני מצטערת. בבקשה, סילחי לי. תודה לך. אני אוהבת אותך.
אני מצטערת. בבקשה, סילחי לי. תודה לך. אני אוהבת אותך.
אני מצטערת. בבקשה, סילחי לי. תודה לך. אני אוהבת אותך.
אני מצטערת. בבקשה, סילחי לי. תודה לך. אני אוהבת אותך.
אני מצטערת. בבקשה, סילחי לי. תודה לך. אני אוהבת אותך.
אני מצטערת. בבקשה, סילחי לי. תודה לך. אני אוהבת אותך.
עכשיו, קחי נשימה עמוקה נוספת והרפי.
חיזרי על התהליך מידי יום, לפחות 10 ימים.